jag bara undrar....

...hur många räkor måste det finnas i en ask räksallad? får man kalla det för räksallad om det finns en enda pytte-ynka liten räka där i?
för det var vad jag fick i min lilla ask. En liten stackare.

Appropå (att bero på) räkor. Jag tänker nog aldrig äta räkor som jag först måste skala. jag vill inte låtsats om att räkor faktiskt ser ut som små insekter. jag låtsas hellre att de kommer från nåt större, som om man skulle gjort köttfärs av nån jätteräka. Det känns bättre, att äta delar av nåt stort, istället för att äta flera flera små djur. jag hatar ögonen, spröten, stjärten och att att de har rom där nånstans. ja just det! kaviar kan jag tycka är sjukt äckligt ibland. Miljoner små ägg :S
bläk.

varför handlar mina inlägg om äckligheter jämt? jag tror jag har en dold fascination för sånt som är äckligt. såna där fakirer är också äckliga. (och lite coola)



Ja.. när jag ändå är inne på det här med äckliga saker så kan jag berätta om nåt som är gott. Jag har nyss käkat korv med räksallad, och så hade jag ketchup och senap till. Men ketchup och senap smakar så mycket (!!!) bättre om man blandar dem. ful färg, men skitgott! varför säljer de inte sånt?? färdigblandat senap och ketchup.

/Carrouåie

Kommentarer
Postat av: Carro

haha intressant ;)

2008-04-05 @ 18:41:42
URL: http://carr0wsan.blogg.se/
Postat av: Kakan

Håller med dig CarroE till 100%!!

2008-04-05 @ 18:53:26
URL: http://kakansfoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0