dröm

Nu är faktiskt inte Carroe den enda som kan drömma om lalabarba-bloggen.. Jag har nämligen också gjort det. Den här gången handlade det dock inte om några konstiga bokstavskombinationer (som jag verkar ha en tendens att dela ut till folk i drömmar, jag har ju faktiskt gjort det en gång) utan själva kommentarsfältet.

Jag hade varit i en biljakt (daaah), var på väg mot motorvägen, så jag skulle kunna sticka därifrån för alltid, när jag plötsligt krashcar in i en bergvägg. Allt detta leder mig såklart (dah igen.) till att kolla om jag fått några kommentarer i bloggen på mitt senaste inlägg. Men hör och häpna vad förvånad jag blev när det stod 0 i kommentarsfältet. När jag sedan scrollar upp och ska läsa Carroes senaste inlägg har hon tydligen fått 547 kommentarer den senaste timmen.

Men det var ju kul, tänkte jag.

Resten har jag förträngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0