du har mail...

Vad gör man när man kollat fejjan, bilddagboken, allas bloggar, aftonbladet, expressen, DN, nåt youtube, studieförsäkrat på CSN, web-tv på SVT, fejjan igen, bilddagboken igen, helgon, spanat och snokat en TREDJE gång på fejjan och bilddagboken?

Jo! man kollar FC! (First class, mailsystem på skolan blablalbla...)
Och det är nästan så jag hoppar av lycka när jag ser att den röda flaggan indikerar ett nytt mail i klassmötet.
Sen inser jag att det är JAG, Caroline Johansson, som skickat mailet till min egen klass tidigare idag.
KUL.
Nu stänger jag av.
gnatt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kommer inte ens in på jävla firsta class...what the fuck is going oon!

2008-08-28 @ 02:11:41
Postat av: Karolina

jag gjorde samma sak häromdagen.

2008-08-29 @ 12:59:45
URL: http://karolinaostblom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0