hysterisk människa

ja ni vet alla vem jag syftar på. Mig själv såklart. Jag har nyss haft ett hysterisk sammanbrott, då jag upptäckte att jag inte bodde ensam här i min lilla lägenhet. Jag delar den med hur många andra som helst. Och de tillhör alla samma familj....Tribolium destructor! Mjöööölbaggar!


En mörkbrun och avlång (5 mm) skalbagge som äter mjöl- och grynprodukter. D. De kan vandra i rör mellan lägenheter. Har en mjölbagge väl kommit in i ett kök kan den lägga hundratals ägg som kläcks till små gula larver för att sedan bli skalbaggar."

"Den är väldigt duktig på att ta sig in i tätslutande förpackningar."

JAG VILL KRÄKAS!

Kommentarer
Postat av: Karolina

uuusch jag kommer och hjälper dig med inkräktarna imorgon! för du menar i sundsvall va??

2008-08-26 @ 21:09:55
URL: http://karolinaostblom.devote.se
Postat av: hammarn

meeeeeeeeeeen skjut grannarna, deras fel! dom har vandrat därifrån!

2008-08-26 @ 22:14:11
Postat av: Chris

hehe.. mnina tog jag somsagt död på ;)

2008-09-01 @ 15:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0