blod.

Jag skar mig nyss i handen. Förskräckligt mycket.

Jag skulle stoppa ner saker i soppåsen, långt ner tänkte jag, och fort skulle det gå för annars skulle jag känna den unkna stanken av sopor och snus. Men tänk att där i soppåsen hade jag ju även slängt ett trasigt glas, och vips så hade det trasiga glaset skurit mig i handen.

Jag sprang med min blodrinnande hand in i badrummet, vilket resluterade i MASSA blod på golvet. Tröck handen mot en handduk, som var vit som numera är helt och hållet nästan röd. Sen tog jag upp telefonen och ringde mamma och grät.

Aldrig känner man sig så ensam som när man bor själv och ingen kan trösta och skämma bort.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Men åååå!

Jag vet precis hur det känns!

Saknar dej!

2008-10-19 @ 23:29:20
Postat av: Linus

emo ...

2008-10-20 @ 03:05:13
URL: http://apan.sytes.net/
Postat av: CarroE

ja man är väl en estet i grund och botten.

2008-10-20 @ 11:32:47
URL: http://lalabarba.blogg.se/
Postat av: Katja

Hallå! det där är ju en bild av Daniel Knutsen! De vet ja!

Tycker det lät ont att skära sig. Hoppas det är bättre nu!

2008-10-21 @ 15:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0