jag, linus.

Det känns som att jag inte bloggat på ett tag. Kan man göra texten fet? Och kan man skriva texten högerställd till och med? SÅ länge skulle man kunna tro att jag varit borta...

Anledningen till att jag inte bloggat då? Samma som varför jag inte tvättat på fyra, fem veckor? Städat då? Nepp! Det här blogginlägget får bli som en omstart av mig själv, ni vet så som man gör på datorer.

Vad ska jag skriva om då...? Just nu tvättar jag, en lördagkväll. Det är inte det roligaste. När alla gör något skoj eller leker tokiga så sitter jag här och väntar på att min tvätt ska sluta flyga runt i en cylinder. Allt är inte alltid jätteroligt ska ni veta. Något som däremot ÄR roligt är att det nu är vår, nästan sommar. Två dagar i rad har jag suttit med friendsen utanför Förrådets byggnader och ätit och druckit. Det är så nice det kan bli, trots att man fryser fast så fort solen gått ner.

Det är även första gången jag upplever våren i en stad, på riktigt. Det blir inte samma sak som att bo på landet. Man märker inte när alla djur kommer fram, alla myror och alla andra insekter. Man kan inte åka ner till sjön och titta på vattnet. Jo, förstås så kan jag gå ner till ån eller hamnen, men det är INTE samma sak. Men snart är det sommar på riktigt, då blir det sola och bada för hela slanten (en liten slant dock).
Det här inlägget var inte så kul, men det får ni ta. Vi har för övrigt skippat "vartannat inlägg"-regeln nu, så det borde inte bli lika lång bloggtorka som jag annars kan åstadkomma...

Dessutom kan ni nu kolla vem som har skrivit alla inlägg, då de ligger i våra "egna" kategorier! Yeeey!

/Se kategori

Kommentarer
Postat av: A

good shit:)

2008-04-27 @ 00:09:15
URL: http://gluttonous.wordpress.com
Postat av: Gustav

går jag in under den kategorin av människor som "gör något skoj" eller "leker tokiga"? jag spenderade nämligen min lördagskväll i en lerpöl med vädret "snöblandat regn"

2008-04-27 @ 17:53:15
Postat av: Linus

Gustav, plötsligt verkar en varm tvättstuga ganska skön ändå.

2008-04-27 @ 20:27:38
URL: http://lalabarba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0