på tiden!?

det var ett tag sen jag skrev nåt. Eller alltså vi skriver ju varannat inlägg, Linus och jag, men det har gått många dagar sen jag borde ha skrivit. Och jag börjar tro att detta gett mig nån sorts undermedveten ångest. Inatt drömde jag att jag vaknade av att det plingade på min dörr. Jag klev upp öppnade, och där står kära linus. Kul tänkte jag och frågade om han ville komma in. Då tar han fram vräkningsordern!!!? hans ögon lyyyser typ ilska när han säger " carroe, nu är det du som börjar blogga igen annars är du STKU". Sen vaknade jag, med hjärtklappning och bloggångest, och tänkte herregud!? vad ska jag blogga om? Men sen kom jag på att ämnet var ganska givet.

men STKU, vad i hela friden betyder det? det måste betyda nåt superhemskt för jag blev så himla rädd. Så om någon får några bra ideer om vad det kan betyda, please upplys mig! och Linus, var snäll mot mig, okej!!!?

/carrååe inte STKU..........än

Kommentarer
Postat av: Linus

Från och med nu ska jag alltid hota med att du kommer bli STKU om du inte gör vissa saker! Mohahaha!

2008-04-19 @ 20:33:00
URL: http://lalabarba.blogg.se
Postat av: Sophia

Snart Tvångsintagen K(C)arro Urflippad??? Kan vara..

2008-04-23 @ 23:20:29
Postat av: caroline

haha sophia, ja vem vet... det där låter som att vi snart har en "snart tvångsintagen sophia urflippad" också :D

2008-04-24 @ 00:54:28
URL: http://lalabarba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0