hrmp

Jag skulle nyss posta ett inlägg om min stora förundran över att tandkräm och Kalles randiga kommer ut randiga ur tuben. Jag tyckte för en stund sen att det var väldigt märkigt, och coolt och förunderligt.

Sen, innan jag postade inlägget, så googlade jag. Verkar som ganska många fler undrat samma sak. Och att det fanns två förklaringar, simpla enkla förklaringar. Det är inte förunderligt längre.

Konstigt att man kan bli sur för att man får svar på sin fråga. Kanske att jag är sur för att mitt inlägg inte blev som det skulle. Jag fick ta bort och göra om.

auf viiiiiiderseeeeeeen.
caroline.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har alltid funderat över det! Nu ska jag också googla, mycket förväntansfull!

2008-11-27 @ 00:53:38
URL: http://letourbillondelavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0