raska fotsteg.

Det finns mycket i världen som ödslar viktig tid. Ett tydligt exempel på detta är att gå. Att gå helt enkelt, när man kan springa! Jag tänker ganska ofta när jag ser till exempel min husentré långt borta: "åh kan jag inte bara vara där nu".

En lösning är ju såklart att springa. Detta går ju inte att göra jämt, folk kan ju se. Därför får man ta till raska steg istället, det är ett bra mellanting. Så om ni någonsin ser mig springa hem eller springa till skolan så är det bara för att jag inte orkar vänta på att jag ska gåååå fram dit. Man är ju ingen snigel.

Kommentarer
Postat av: Linnea

exakt så brukar jag också känna! den som kom på att gå ska vara standardsättet att ta sig fram på kan inte haft alla hästar i stallet.

2008-09-24 @ 08:40:31
Postat av: Frida

Raska steg tycker jag är en ganska bra lösning ;)

2008-09-24 @ 18:50:29
URL: http://friida88.blogg.se/
Postat av: Apan

Lösningen heter Heelys! :D

2008-10-06 @ 17:46:54
URL: http://apan.sytes.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0