dreaming the night away...

haha jag orkar seriöst inte med mig själv.
Jag är så jääävla trött, däckade på sängen vi sju och vaknade NU.
kommer fan aldrig somna.

Jag drömde nyss att jag var i stockholm och skulle till tandläkaren. Helt plötsligt dyker alla jag känner upp i pappas lilla hus och jag menar verkligen ALLA jag känner. För de skulle ha en avskedsfest ifall jag inte skulle överleva tandläkarbesöket. ( det säger en del om vad jag tror om tandläkarbesök. man KAN dö.)

Mitt i festen var jag tvungen att åka till tandis, skulle låna Annas bil. Dilemmat var att Startnyckeln inte funkade. Man var tvungen att käka en daimglass och sen använda daimglasspinnen som nyckel. Och jag tog det så jävla hårt, för då skulle jag gå upp i vikt och få hål i tänderna och DÖ hos tandläkaren så ALLA jag känner började gråta för det var så sorgligt. HAHAHAHA!

Ingen annan kommer tycka att det här är kul, men det ääär kul. Extra kul är ju att det inte var en "rolig" eller knäpp dröm. Jag var seriöst jätteledsen när jag vaknade.

Carro logotyp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0