dessa telefonförsäljare

Idag ringde en telefonförsäljare till mig. Jag svarade för en gångs skull. Samma nummer har faktiskt ringt ungefär varje kväll i typ två veckor, så det kanske är något viktigt ändå? Det visar sig att det är SJ. Konversationen löd ungefär såhär:

SJ: Hej, jag ringer från SJ:s kundtjänst!
Jag: Hej.
SJ: Stämmer det att du är Linus Holmberg?
Jag: Ja, det gör det.
SJ: Vad bra, då ska jag berätta för dig att du som är medlem i SJ Prio nu får prova på vårt nya förmånliga erbjudande.
Jag: Okej...
SJ: Så, gå gärna in på hemsidan och ta dig en titt under Prio-avdelningen. Där finns det informationom erbjudandet. Det var allt för mig, ha en trevlig kväll!
Jag: Okej, det ska jag. Hejdå!

Är det bara jag som tycker det där var det konstigaste som någonsin hänt mig i telefon? Eller tycker du också det? Va?

Linus logotyp

Kommentarer
Postat av: kakan

Nej, det där kvalar endast in på 4e plats på listan över konstiga saker som hänt dig i telefonen. Tycker jag.

2009-05-07 @ 23:17:06
URL: http://select.webblogg.se/
Postat av: Emma

Hehe! Linus! Vad hette hemsidan som du hade gjort innan?? Jag råkade radera smset. Provar kontakta dej här, för det tar ungefär en vecka för dig att svara på sms....

2009-05-08 @ 19:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0