fylleslag

Nej inte riktigt fylleslag alls faktiskt, men jag hade rubbe-torka.
Ikväll var jag hemma hos Karin, nykter, medans övriga sällskapet vinade, det var väldans trevligt faktiskt.
Jag satt bredvid Linus i soffan, som vände sig till mig och sa: "märker du att jag blir fullare och fullare hela tiden?" Jag svarade att jag faktiskt inte märkte det, han verkade vara på en bra nivå bara. Sekunder senare vänder han sig mot mig och skelar med ena ögat och ser så djävulskt full ut. Jag bröt ihop i en skrattattack och ack jag skrattar fortfarande. Definitivt min kopp te.

Nu är ligan på stadshuset och letar coola reklamare, själv sitter man här och hänger. Jag tror jag kanske ska lägga mig och sova med mina två täcken, en filt och sex kuddar ... Det blir så när man fryser och känner sig ensam, nåt sorts sällskap måste man ju ha i sängen.

Carro logotyp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0