drunknat och dött

jag säger många fel ska ni veta.

såhär brukar det låta när jag försöker förklara att jag eller nån annan sovit för länge på morgonen och kommer försent: (försovit sig, jag VET)

- Gud vad stressad jag känner mig. jag sov över i morse
- hos vem?
-va? jag sov över!
- jaha, du försov dig.

-Hon kommer snart, hon ringde och sa att hon sovit över.
- va? vart hade hon sovit över?
- meeeeeeeeen. hon har fööörsoooovit sig! okej!

jag har även vid x antal tillfällen varit påväg att
drunka och dö
svälta ihjäl och dö
frysa ihjäl och dö
det händer rätt ofta att jag dör och dör.

och som roundup vill jag bara tillägga att:
vi var glad och de var ledsen.
det finns stora och småa problem.

with love
omogen_tjej_88

Kommentarer
Postat av: Karolina

jag håller med dig till 100%!

2008-03-27 @ 19:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0