fan vad laimt.......

vet ni vad Lalabarba-crew gör idag?
Hemtenta hela dagen.
Så nu vet ni hur vi spenderar vår fredag, från 8-17.
Och vet ni vad som är tråkigare än att göra hemtenta?
Att läsa det här inlägget.
Vi har kommit överens om att inte skriva såna laima (lejma) inlägg.
inlägg av typen. Idag har jag ätit en banan.
Föreläsningen var tråkig.
Ikväll blir det film.
det här är dagens outfit.
Så nu vet ni det.

Och en sak till! NU har jag lagt ner tid på att skriva en massa ord här när jag egentligen borde besvara frågan om mediernas makt över tid, vilka faser och vad som kännetecknas.

Så läs nu mitt laima (lejma) inlägg och begrunda. eller dyl.

/ Carroe barroe

Kommentarer
Postat av: A

aha den där frågan hade vi också. undra var min tenta ligger ...

*går och letar*

2008-05-02 @ 11:19:36
URL: http://gluttonous.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0