MKVhappenings

För ett tag sen hade vi tenta på kursen Masskomunikation. Innan tentan hade vi en föreläsning, och vår kära lärare Kristoffer  gav ett fruktansvärt bra exempel på hur man frambringar total tystnad och förvirring.
- Jag tänkte bara inleda med att fråga er: Hur har NI uppfattat den subjektiva objektivitetens paradox? tystnad....
tystnad...
tystnad...


I samma kurs hade vi även en annan lärare, Susan, som stod vid tavlan och hysteriskt ritade nåt som såg ut som en korsning mellan en komplicerad insekt och en helikopter SAMTIDIGT som hon försökte förklara en teori SAMTIDIGT som hon talar om för oss att hon inte vet vad hon ritar. OCH pratar engelska och svenska samtidigt. Hysteriskt!


I kursen som vi har nu kostar boken 600 spänn. 500 om man letar på rätt ställe. Och man vill ha den i nyutgåva kostar den ETTTUSENETTHUNDRANITTIO kornor. även det hysteriskt!
Sen kan man göra som Carroe och Linnea och beställa United States edition när man ska ha European edition. Men då kan adlibris få för sig att skicka Carroes men inte Linneas. Linnea hinner avbeställa, men inte stackars Carroe. DÅ får Linnea låna en bok gratis! och Carroe får köpa en för 300 kr. MEN! frakten går på 120 spänn. PLUS! Carroe måste ju betala frakt för TVÅ böcker! Bittert som fan.

Åh de var de och de var de.... so long på MKVhappenings-fronten.
/CArrro SUNDSVALL.... CArrro SUNDSVALL!

Kommentarer
Postat av: Karolina

ah, vad gör man inte för en examen!

Carroe, är det som jag tror? Har du anammat vår hejaramsa?? Carro Sundsvall! dududududu Carro Sundsvall!

2008-05-09 @ 09:09:18
URL: http://karolinaostblom.devote.se
Postat av: caroline

Karolilna! det är som du tror. det är den bästa hejaramsan jag fått i hela mitt liv ;)

2008-05-09 @ 09:43:02
URL: http://lalabarba.blogg.se
Postat av: Elsa

Ni som har en så otroligt snygg blogg, har ni burit er åt? Krävs en grafiker för att pimpa bloggen? Jag vill nämligen också ha en SNYGG oroginell blogg. Min tuggummirosa är ju skitful. Och väldans fjortis... HJÄLP MIG VÄNNER!

2008-05-12 @ 15:00:48
URL: http://elsalill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0