då vill jag ha en GLASS

I en blogg som jag läser så ställde bloggerskan en fråga.
nåt i stil med ' om ni är över 18 år och bor i sundsvall, svara på den här frågan då...'
jag älskar svaret som lyder :jag är 20 och bor i Gbg, men jag flyttade hit från Umeå nyligen, så det kanske gills? :)
ahaaaa, hon bor i GÖTEBORG men flyttade nyligen från UMEÅ så därför bor hon typ nästan i sundsvall??


Ungefär som killen som skulle handla av mig i kiosken på berget i somras.
lillkille: vad kostar en burk fanta?
jag: femton kronor
lillkillen: vad kostar en flaska då?
jag: tjugo kronor
lillkillen: hm.... men vad kostar chipsen då?
jag: tio kronor
lillkillen: Jaha. men då vill jag ha en GLASS!

/ Carrobarro

Kommentarer
Postat av: Hammeer

Haha bästa konversationen ever. Jag hade en liknande på donken med en rätt fresh kille, den löd såhär:



Han: Vad har du för smaker på milkshaken?

Jag: jordgubb,choklad,vanilj och päron.

Han: Då vill jag ha banan!

2008-11-12 @ 22:35:47
Postat av: Hammer

Haha bästa konversationen ever. Jag hade en liknande på donken med en rätt fresh kille, den löd såhär:



Han: Vad har du för smaker på milkshaken?

Jag: jordgubb,choklad,vanilj och päron.

Han: Då vill jag ha banan!

2008-11-12 @ 22:37:39
Postat av: Anonym

oj drygt med 2. trodde inte det blev skickat nån av gångerna.

2008-11-13 @ 00:10:28
Postat av: Carolina

haha, så jäkla klockren kommentar!

2008-11-15 @ 12:49:13
URL: http://olina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0