but why?

Jag har nyss fått ett mejl från en människa jag aldrig hört talas om som skriver att hon håller på och gör ett kalendarium över större studentevent och att hon inte hittade nån information på kårens hemsida så därför mejlar hon mig.

Men varför mig?? Jag har ungefär noll procents aning. Vart hittade hon min adress?
liksom...idag talade Johanna om för mig att det är Halloweengrejs på kåren nästa helg. Jag hade lika gärna kunnat tro att det var om en månad. For real. Jag     har      alltid      dålig      koll.


och den här bilden heter pelle_student.jpg och det är vad man får fram om man googlar ingen aning. Pelle och jag har ungefär lika mycket aning. Ingen alls.

/Carrooooooe

Kommentarer
Postat av: Linus

Din mailadress finns på sks hemsida, tillsammans med de andra generalerna, inför nollningen.

2008-10-24 @ 23:03:47
URL: http://apan.sytes.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0