linnea

Vår vän Linnea har flyttat till Australien för att bo med sin boyfriend. Visst är det jättekul för henne, och det kommer ju bli hur kul som helst när hon kommer tillbaka nästa år och vi kan umgås hela tiden. Men Carroe och jag har diskuterat detta, tänk om det händer något som gör att hon måste stanna där? En grej skulle ju vara att hon blev gravid, bestämde sig för att uppfostra barnet i Australien, fick jobb, gifte sig, fick en till unge, skaffade några husdjur, fick två ungar till, köpte hus och levde loppan där borta helt enkelt. Hur kul skulle det vara på en skala, för OSS? Hur kul då!? HUR!?

Tur att hon har en sån där grej i armen.


Kommentarer
Postat av: carroe

världens bästa! himla tur att hon har en såndär grej!

2008-10-21 @ 14:12:28
URL: http://lalabarba.blogg.se/
Postat av: Linus

Hahahaha, ja, tänk vad dåligt vi skulle sova om hon inte haft en sån där grej!

2008-10-21 @ 14:56:10
URL: http://apan.sytes.net/
Postat av: Linnea

Jaaa sån himla tur! Jag ska inte få några små Matty-Linnea människor! Jag lovar! Och även om jag skulle få det så skulle dom få bli svenska små människor!

Fy vilket fint inlägg! Finaste finaste!

2008-10-23 @ 15:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0