jag brukar inte fylla i listor...

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.


1. Vad är det första du tänker när du vaknar?

Glossy Glossy!!!
2. Vad är det mest romantiska någon sagt till dig?
Ja. Jag ligger i sängen.
3. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Eunice Barber!
4. Vad skulle du säga till en kompis som precis blivit dumpad?
Nu har jag planterat mina frön!
5. Vilket sms blev du mest berörd av?
 Hej, här kommer ett pepp-sms i din annars så stressade vardag PEPPAR!!!
6. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jag tänker ha myskläder
7. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Nu blir det taxi hem till hotellet
8. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Portkoden är 1121 förresten, så du kommer in. =) 
9. Vad hoppas du blir nästa mening någon säger till dig?
Carro kom och sätt dig här istället för att sura ;)
10. Vilken raggningsreplik får dig på fall?
Hur var hockeyn? Ville du sova hos mig natt?
11. Vad skulle du säga om någon rånade dig?
Korumpa!
12. Vad skriker du när du vinner?
Vad sa du?

Kommentarer
Postat av: kakan

Hahahahahahah, jag gillar 10'an ;)

2008-10-17 @ 22:33:53
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: Robin

Anti robin säger; Så jävla regisserat.

2008-10-18 @ 12:32:49
URL: http://www.goncalves.se
Postat av: CarroE

anti robin får gärna låna min mobil, läsa vart tionde sms och sen säga om det var regisserat eller inte.

2008-10-18 @ 12:51:05
URL: http://lalabarba.blogg.se/
Postat av: kakan

well, jag vet iaf att jag skickade sms:et som är på nr.10, så det är på riktigt :)

2008-10-19 @ 12:23:15
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: Linnea

Robin ibland måste du tro på människor! Världen är inte bara ljug och döda!

Hahah jag älskar Hockey sms:et och "nu blir det taxi hem till hotellet". Grymt!

2008-10-19 @ 23:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0