vi nollar!

Vi nollar. Nollorna nollas. Det är nollning.

Carro är general, jag fadder. Eftersom vi inte ens har tid att äta (jag åt middag senast i söndags...) har vi inte heller tid att blogga. Nu tog jag mig dock tid eftersom Storcaps, kvällens aktivitet, inte börjar förrän om 35 minuter! Så nu måste jag laga och äta middag på den tiden.

Imorgon fyller jag år förresten. Mathias i min klass, som också fyller år imorgon, bjöd mig på kalas! Men eftersom jag har ungefär två timmar på mig att fira min  e g e n  födelsedag tackade jag nej. Under de två timmarna kanske man ska gå till systemet, för sakens skull...

Fotnot: Nollningen är grymt kul, men också minst lika krävande när man går 08.15-17.00 massa dagar...






Uppdatering: Det är 20 minuter till Storcaps börjar. Mackor till middag - bäst! (synd att de gick ut i förrgår bara, och att det inte finns tid att handla mat.

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter skoj!



Klart du ska gå till systemet för sakens skull Linus!!! Grattis dagen före och ha en bra fördelsedag :P

2008-09-11 @ 22:17:23
URL: http://friida88.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag vill också!!

2008-09-15 @ 10:37:41
Postat av: Felicia

hahahaha vilken underhållande bild på mig och björn !!!

2008-09-16 @ 18:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0